Абонирайте се

За нашия бюлетин. Научете първи за нашите специални оферти, отстъпки и нови продукти.

Начало

Често задавани въпроси

Често задавани въпроси

Как да резервирам?
Изберете най–удобния за Вас начин за резервация:

На място в нашите офиси
Заповядайте в офиса на Силки Холидейс, където ще бъдете посрещнати и обслужени от наш служител на следния адрес: гр. София, ул. Кричим 78, ет. 1 (виж на картата).

По телефона
С едно телефонно обаждане в офиса ни ще можете да получите подробна информация за Вашето пътуване, настаняване или почивка и да резервирате, желаната от вас екскурзия или стая в хотел.
Телефонните номера на Силки Холидейс са: +359 2 962 22 13, +359 886 000 779 ;

Чрез интернет страницата Silky.BG
Може да използвате интернет страницата, за да направите запитване за избран от Вас хотел или почивка чрез бутона „РЕЗЕРВИРАЙ”. Попълнете всички задължителни полета в резервационната бланка, в забележка може да посочите, ако имате специални изисквания, относно настаняването Ви, след което изпратете Вашето запитване.
След като получим Вашата резервационна форма, тя ще бъде обработена и ще се свържем с Вас своеврменно. Ако не отговорим на Вашето запитване в рамките на 2 часа, най- вероятно запитването не е получено, поради възникнал проблем, за което Ви молим да ни извините и да се свържете с нас на един от следните телефони: +359 2 962 22 13, +359 886 000 779 или По e-mail: info@silky.bg.
Изпратете Вашето запитване на e-mail адреса на Силки Холидейс: е-мейл..

Колко дни преди настаняване може да се резервира?
Колкото по-рано направите своята резервация, толкова по-сигурно е, че в хотела ще има свободни места. Тъй като всеки хотел има различни условия за резервация, свържете се с наш служител за повече информация.

В какъв срок може да се анулира направената вече резервация?
Всеки хотел има свои специфични условия за анулация, затова сроковете за анулация на Вашата резервация са описани в потвърждението, което ще получите след като резервирате избрания от Вас хотел или почивка.

Какви документи ще получа за своето пътуване?
След като получим Вашето запитване и потвърждение от хотела за наличие на желаното от Вас помещение, наш служител ще Ви изпрати потвърждение на Вашата резервация. В потвърждението са описани подробно вида на резервираното помещение, брой хора, срокове за плащане на капаро и цялата сума по Вашата резервация и срокове за анулация.

При направено пълно плащане на Вашата резервация, Силки Холидейс ще Ви издаде следния комплект от документи, необходими за Вашето пътуване:

Договор с клиент на Силки Холидейс
Договорът с клиент съдържа условията за записване, всички срокове за плащане, анулации и неустойки.
След като туристът заплати сумата по резервираните продукти и услуги, той трябва да подпише Договорът с клиент на Силки Холидейс. В договора се упоменават всички резервирани от клиента стоки и услуги, които той като потребител се задължава да заплати на туроператора, а туроператора от своя страна се задължава да предостави на клиента.

Ваучер на Силки Холидейс за резервираните от Вас туристически услуги и продукти.
Съгласно Закона за Туризма ваучерът е официален документ за пътуване в страната и чужбина. Ваучерът съдържа списък с всички резервирани и заплатени от клиента продукти и услуги и е задължителен документ, който трябва да се представи на рецепция в хотела при настаняване.
Сертификат от полицата за туроператорска отговорност на Силки Холидейс
Съгласно изискванията на Закона за туризма, като регистриран туроператор Силки Холидейс има сключена задължителна застраховка „Отговорност на туроператора”.
Фактура на Силки Холидейс за извършеното плащане по направената от Вас резервация.

Как да получа своите документи?
Вие може да получите Вашите документи по един от следните начини:

Чрез курирер на посочен от Вас адрес, за сметка на Силки Холидейс.
В офиса на Силки Холидейс на адрес гр. София, ул. Кричим 78, ет. 1.

Кои документи е нужно да представя при настаняване в хотела?
Ако пътувате в България на рецепцията в хотела трябва да представите ваучер за настаняване, издаден от Силки Холидейс и Ваш документ за самоличност – лична карта.

Ако пътувате в чужбина трябва да представите ваучерът за настаняване и документ за самоличност – личен паспорт.

Какви са начините за заплащане на резервираната туристическа услуга?
Възможно е да се извърши плащането по един от следните начини:

В брой в офиса на Силки Холидейс
С кредитна или дебитна карта в офиса на Силки Холидейс (Visa, Visa Electron, MasterCard, Dinners, American Express).
С кредитна карта он-лайн (Visa, MasterCard).

По банков път
С потвърждението на Вашата резервация, Вие ще получите и номера на банковата сметка, към която да преведете сумата по резервацията Ви.

Необходима ли е международна здравно осигурителна книжка, при пътуване в чужбина?
Уважаеми клиенти, уведомяваме Ви, че от 01.04.2010 за пътуване в чужбина е препоръчително да имате международна здравно осигурителна книжка.
Същата се издва за град София в 22 ДКЦ - ул. Николай Коперник 9 и 29 ДКЦ - ул. Георги Измирлиев 8
информация за международна здравно осигурителна книжка можете да намерите на адрес http://www.nhif.bg/bg/EZK.phtml

Харесва ли ви това? Препоръчайте го на приятелите си!

Добави в Svejo

Поискай оферта или се обадете по телефона 02 / 962 22 13